persepsi.




PERSEPSI.

erm,, macam mane ea nk cter,
x tawu la bagi org len,
tapi bg aku,
aku sntiasa optimis.

buat pertama kali aku meet someone,
ak can anggap dia tu pure lah, baik lah bagai.

tapi, 
sekali dia buat dajal kat aku,
mmng aku ingat smpai bila2,
bukan kerana dendam, tapi kerana dia telah menghancurkan
 kepercayaan yg ak bagi pd dia





maka,
bila aku ingat ape dia buat,
persepsi aku terhadap dia pon bertukar

tak kiralah apa dia buat,
tetap salah di mata aku
sume serba x kena
walaupon jrang la dia nk buat bnde baik
tp even dia buat baik 
rase akward gila

korang pernah x rasa mcm tue?
mcm bila dah selalu sgt dilukakan,
korng mcm dah x kisah apa yg dia buat,
mcm dah x nak amek tawu dah

itulah apa aku rase sekarang
but x nk lah bagitawu sape,
sbb itu pon aib orang
im just sharing what i feel and i've been through wif her

i have to change myself just to fit in her
what for?
friends are not the one who force you to do whatever that you dont like,

like,, changing yourself into a totally different person.

so, pernah tak korng berada kt tmpat ak?


 

Tengs for reading Peeps :)

COPYRIGHT@segala yang ditulis adalah hak milik Mizsaxes-diary.blogspot