Matriculation life part 3

hohohohohhoo. hai suma.

setelah 2 part sebelum nie, semangat utk mengupdate part 3 semakin membara.

mcm dijanjikan dalam entry sebelum nie, aku kata nak cite pasal KAKOM kan?

KAKOM ialah karnival sukan kolej matrikulasi

ada banyak sukan yang dipertandingkan macam rugby, bola sepak, bola keranjang, bola jaring, badminton, bola tampar, olahraga, sepak takraw dan bnyk lagi.

mcm mane pemilihan atlet utk ke KAKOM?

itu bergantung pada kolej tu sendiri. mcm kolej melaka.
akan ada mini KAKOM. mini KAKOM nie mcm pertndingn peringkat kolej je lah.
bertanding sesama blok, lepas tu sapa yg ada potensi cikgu akan pilih dari situ and diserapkan ke team kolej.
paham x? mcm gmbr kat bawah nie, nie gmbr basketball team blok aku dgn blok member aku time mini KAKOM.



bila time KAKOM pulak ,nie lah team aku 


team nie skali ngn team laki, kami sehati sejiwa, chewaahh
make sure kan, kalau korang ada bakat masuk lah KAKOM sebab markah koku dia 100%.
sumpah x tipu. tapi mmng kena korbankan masa dan tenaga lah nak training bagai. tapi mmng syok woo
bnyk kenangan dan yang paling penting, team tu mcm family korang. mmng rasa dihargai lah. :D
dari KAKOM jugak korang boleh rapat dgn bangsa2 lain, contoh mcm team aku, 
ada melayu, cina , siam. haaa. kan berbilang kaum. 

nanti time KAKOM pasukan penyorak kolej masing2 adalah atlet kolej tu sendiri, bila korang xde game, pergi lah suport member lain, tgk mcm aku nie, semangat siot. padahal demam panas time tu. hahahhaa



haaa. nampak x aku pegang bendera tu. lupa nak bgtw, aku kapten basketball perempuan. 
korang cubalah dapat jawatan yg tinggi2, baik utk koku korang. dpt jugak bnyk sijil :)
berguna utk masuk U.

and, time KAKOM nie, korang akan lawan dgn team dari negeri lain, jgn jadi rival. rival time game je. 
kenal2 lah diaorg, and jadilah kawan. 

me and labuan's basketball captain. :)

okay, so tis is all about KAKOM. aku cerita sikit2 je la, nanti korang rasai lah sendri bila terpilih masuk KAKOM ea ;)

nie sebahagian gmbr time KAKOM and friendly match before KAKOM. 











nak tahu lagi pasal matrik life? 
then. 

STAY TUNE. LOL. hahahaahha :DD

Tengs for reading Peeps :)

No comments:

COPYRIGHT@segala yang ditulis adalah hak milik Mizsaxes-diary.blogspot